Ik,ย Gerda van Veen - de Harde, woonde in de 3 Oosterparkstraat .Ook ik kwam in het Plashuis. Een collega van mijย Wil van Spaandonk had mij mee genomen . Wij werkten samen bij kapper Raap op de Insulindeweg.
En op een dag kwam daar een hele leuke jongen . Hij was met zijn zeilboot.
Wij raakten aan de praat en ik mocht mee zeilen. Wat een mooie middag was dat
ย Hij Ruud Kuiper of Kuipers werd mijn eerste vriendje.
Daarom ben ik het Plashuis mooi vergeten.