Ik heb mijn buurvrouw geinterviewd en zij vertelde dat de kinderboerderij in de Pieter Nieuwlandstraat gaat verhuizen naar het Oosterpark. Ik heb veel ouders gehoord die er over klagen want ze vonden het in de Pieter Nieuwlandstraat veel veiliger voor hun kinderen. De ouders vinden het eng, omdat ze hun kinderen alleen stuurden naar de kinderboerderij. Maar als het in het Oosterpark komt te staan, dan doen ze dat niet. Dat is dan niet leuk voor hun kinderen. Ouders vinden het Oosterpark eng omdat er veel junks zijn.
Verhuizing van de kinderboerderij
Verteller:
Ayse Unal
1 Reactie
Ik heb veel ouders gehoord die er over klagen.
Ayse bij de kinderboerderij in de Pieter Nieuwlandstraat, maart 2005.
Copyrights:
Alle rechten voorbehouden
Copyrights:
Alle rechten voorbehouden
2017 keer bekeken
Bekijk meer afbeeldingen