Tom van Wattingen
Mijn geheugen van oost is begonnen in 1957 bij de voetbalclub TIW ( trainen is winnen)
Mijn geheugen van oost is begonnen in 1957 bij de voetbalclub TIW ( trainen is winnen)
Appie Hoek is een neef van mij.Ik woondeย ook in de Niasstraat nr.17.Appieโฆ
Dit is een reactie op: Mijn jeugd in de Niasstraat