Ik heb daar gewoond met mijn ouders, mijn broer en zusters, altijd een leuke tijd gehad, op de linkerhoek van de straat zat een sigarenwinkel, en op de rechterhoek zat Bakkerij Stroo, op het adres woonde ook de fam. Spaan, Brinkman, en ook Willem Kerk. Fam. Ham, en nog een Fam. Leenmeijer. Ik herinner ook de naam Stevensweert, leuk om de fotoโs en de verhalen van Willem Kerk te lezen.
op nr. 8 of 10 zat een Massagesalon, en daar boven woonde de Familie Wijngaarden.